Hogyan ne kezeljük az adatvesztést

Sok cégnél az a bevett gyakorlat mind a mai napig, hogy amint ügyfél adatok kiszivárgására derül fény, megnyomják a pánik gombot és amilyen gyorsan csak képesek rá értesítik a történtekről az ügyfeleket. Márpedig ez egyáltalán nem a legjobb megoldás..

A Ponemon Intézet nyilvánosságra hozott egy kutatást, amiben azt vizsgálták, mivel érünk el nagyobb hátrányt és veszteséget: ha azonnal értesítjük ügyfeleinket az adatvesztésről vagy ha kivárunk és lassan hívjuk fel rá a figyelmet.

A kutatás kimutatta, hogy 54%-al több költséget generál az adatvesztésről való értesítés azon cégeknek akik azonnal értesítik az áldozatokat, mint azon cégeknek, akik lassabban foglalkoznak az ügyfelek tájékoztatásával.

http://infoworld.com/t/security/how-not-handle-data-breach-992 
http://www.symantec.com/content/en/us/about/media/pdfs/symantec_ponemon_data_breach_costs_report.pdf 


Legfrissebb sérülékenységek
CVE-2024-20358 – Cisco ASA és FTD sérülékenysége
CVE-2024-20359 – Cisco ASA és FTD sérülékenysége
CVE-2024-20353 – Cisco ASA és FTD sérülékenysége
CVE-2024-31857 – WordPress Forminator plugin sérülékenysége
CVE-2024-31077 – WordPress Forminator plugin sérülékenysége
CVE-2024-28890 – WordPress Forminator plugin sérülékenysége
CVE-2024-20295 – Cisco IMC sérülékenysége
CVE-2024-3400 – Palo Alto Networks PAN-OS sérülékenysége
CVE-2024-3566 – Windows CreateProcess sérülékenysége
CVE-2024-22423 – yt-dlp sérülékenysége
Tovább a sérülékenységekhez »