Bob Diachenko biztonsági kutató egy ügyféladatokat tartalmazó, online elérhető adatbázisra hívta fel a gamer eszközöket gyártó cég figyelmét. Az adatbázis megközelítőleg százezer olyan Razer ügyfél adatait ─ többek között a vásárlók nevét, e-mail címét, telefonszámát, rendelési azonosítóját, valamint számlázási és szállítási információkat ─ tartalmazta, akik a cég online webshopján keresztül rendeltek termékeket. A biztonsági kutató augusztus 19-én fedezte fel az adatbázist, elsőként a céggel közvetlenül igyekezett felvenni a kapcsolatot, hogy az adatbázis elérhetősége ne kerüljön nyilvánosságra. Mivel elmondása szerint a kapcsolatfelvétel ellenére nem sikerült megoldani a problémát, Diachenko szeptember 9-én nyilvánosságra hozta az adatszivárgás tényét, nem sokkal később a Razer support jelezte, hogy biztosították az adatbázist. Egyelőre nincs arra vonatkozó információ, hogy mások is hozzáférhettek volna az adatbázishoz, a Razer ugyanakkor arra kéri ügyfeleit, hogy legyenek elővigyázatosak, különösen a látszólag a Razertől érkező, bejelentkezési hivatkozást tartalmazó e-mailek esetében. A hivatkozás megnyitása helyett minden esetben a razer.com weboldalon keresztül javasolt a bejelentkezés.