Az Egyesült Királyságban minden harmadik mobiltelefon használó elég naiv ahhoz, hogy megpróbálja “stop” üzenettel megállítani a folyamatosan áramló spam sms üzeneteket, amivel viszont csak azt érik el, hogy még többet kapnak. A Cloudmark 1164 felnőtt előfizetőt kérdezett meg, akiknek 64%-uk úgy véli, hogy a probléma mára hatalmasra nőtt. Bár a kérdezők közel 2/3-a azt mondta, hogy figyelmen kívül hagyja az ilyen üzeneteket, illetve 10%-uk a szolgáltatónak jelenti az esetet, maradék közel 1/3 felhasználó tévesen azt hiszi, hogy ha válaszolnak az üzenetre, akkor meg tudják állítani azok küldését. Sajnos ebben az esetben csupán annyi történik, hogy a spammerek biztosak lehetnek benne, hogy egy érvényes és használt telefonszámra küldték az üzenetet, ezt rögzítik egy adatbázisban, és pénzért továbbadják másoknak az adott telefonszámokat.
http://news.techworld.com/security/3411021/mobile-users-still-taken-in-by-stop-text-spam-survey-finds/?olo=rss