Hogyan ne kezeljük az adatvesztést

Sok cégnél az a bevett gyakorlat mind a mai napig, hogy amint ügyfél adatok kiszivárgására derül fény, megnyomják a pánik gombot és amilyen gyorsan csak képesek rá értesítik a történtekről az ügyfeleket. Márpedig ez egyáltalán nem a legjobb megoldás..

A Ponemon Intézet nyilvánosságra hozott egy kutatást, amiben azt vizsgálták, mivel érünk el nagyobb hátrányt és veszteséget: ha azonnal értesítjük ügyfeleinket az adatvesztésről vagy ha kivárunk és lassan hívjuk fel rá a figyelmet.

A kutatás kimutatta, hogy 54%-al több költséget generál az adatvesztésről való értesítés azon cégeknek akik azonnal értesítik az áldozatokat, mint azon cégeknek, akik lassabban foglalkoznak az ügyfelek tájékoztatásával.

http://infoworld.com/t/security/how-not-handle-data-breach-992 
http://www.symantec.com/content/en/us/about/media/pdfs/symantec_ponemon_data_breach_costs_report.pdf 


Legfrissebb sérülékenységek
CVE-2024-53104 – Linux Kernel sérülékenysége
CVE-2025-20236 – Cisco Webex App sebezhetősége
CVE-2017-5754 – Linux Kernel sebezhetősége
CVE-2014-0160 – OpenSSL Information Disclosure sebezhetősége
CVE-2025-23010 – SonicWall NetExtender Improper Link Resolution Before File Access ('Link Following') sebezhetősége
CVE-2025-23009 – SonicWall NetExtender Local Privilege Escalation sebezhetősége
CVE-2025-23008 – SonicWall NetExtender Improper Privilege Management sebezhetősége
CVE-2024-0132 – NVIDIA Container Toolkit sérülékenysége
CVE-2025-3102 – SureTriggers sérülékenysége
CVE-2025-24859 – Apache Roller sebezhetősége
Tovább a sérülékenységekhez »