Hogyan ne kezeljük az adatvesztést

Sok cégnél az a bevett gyakorlat mind a mai napig, hogy amint ügyfél adatok kiszivárgására derül fény, megnyomják a pánik gombot és amilyen gyorsan csak képesek rá értesítik a történtekről az ügyfeleket. Márpedig ez egyáltalán nem a legjobb megoldás..

A Ponemon Intézet nyilvánosságra hozott egy kutatást, amiben azt vizsgálták, mivel érünk el nagyobb hátrányt és veszteséget: ha azonnal értesítjük ügyfeleinket az adatvesztésről vagy ha kivárunk és lassan hívjuk fel rá a figyelmet.

A kutatás kimutatta, hogy 54%-al több költséget generál az adatvesztésről való értesítés azon cégeknek akik azonnal értesítik az áldozatokat, mint azon cégeknek, akik lassabban foglalkoznak az ügyfelek tájékoztatásával.

http://infoworld.com/t/security/how-not-handle-data-breach-992 
http://www.symantec.com/content/en/us/about/media/pdfs/symantec_ponemon_data_breach_costs_report.pdf 


Legfrissebb sérülékenységek
CVE-2024-53104 – Linux Kernel sérülékenysége
CVE-2014-3931 – Multi-Router Looking Glass (MRLG) Buffer Overflow sérülékenysége
CVE-2016-10033 – PHPMailer Command Injection sérülékenysége
CVE-2019-5418 – Rails Ruby on Rails Path Traversal sérülékenysége
CVE-2019-9621 – Synacor Zimbra Collaboration Suite (ZCS) Server-Side Request Forgery (SSRF) sérülékenysége
CVE-2016-4484 – Linux sérülékenység
CVE-2025-32463 – Linux sérülékenység
CVE-2025-32462 – Linux sérülékenység
CVE-2025-6463 – Wordpress sérülékenység
CVE-2024-51978 – Brother sérülékenység
Tovább a sérülékenységekhez »