Harmadik felek reklám célra használhatták Twitter felhasználók biztonsági célból megadott személyes adatait

 

A Twitter közleménye szerint elképzelhető, hogy egy hiba miatt egyes felhasználók azon telefonszámai és e-mail címei, amelyeket biztonsági célból ─ a kétfaktoros hitelesítés miatt ─ adtak meg, reklámcéllal kerülhettek felhasználásra a közösségi oldal Tailored Audiences and Partner Audiences szolgáltatása révén. A Tailored Audiences arra ad lehetőséget a hirdetőknek, hogy egy ─ akár harmadik féltől származó ─ marketing lista feltöltésével célzott reklámot tudjanak küldeni ügyfeleik számára a telefonszámuk, vagy e-mail címük alapján. A Twitter közleménye szerint jelenleg nincs pontos képük arról, hogy a szeptember 17-én felfedezett probléma pontosan hány felhasználót érinthetett, azonban mindent megtesznek azért, hogy az eset ne ismétlődhessen meg.

(bleepingcomputer.com)