A Meta Platforms által pénteken kiadott sajtóközleményben egy új menüpont, az Adatvédelmi Központ (Privacy Center) került bemutatásra, amelynek célja a felhasználói adatok gyűjtésével és feldolgozásával kapcsolatos bővebb tájékoztatás. Az Adatvédelmi Központban öt témakör kerül ismertetésre, köztük a megosztásokkal, mint a bejegyzések láthatósága, az általános biztonsági beállításokkal, mint a kéttényezős hitelesítés és egyéb fiókbiztonsági beállítások, az adatgyűjtéssel, adathasználattal, valamint hirdetésekkel kapcsolatos információk. Mindez kezdetben csak az Egyesült Államok asztali felhasználóinak egy szűk csoportja számára lesz elérhető, azonban ─ a tervek szerint ─ a későbbiek során szélesebb kör is hozzáférhet majd az új menüponthoz. A Facebook eddigi törekvéseihez, mint a Facebook adatvédelmi hivatkozások, vagy az „Adatvédelmi beállítások ellenőrzése” funkcióhoz képest, az új menüpont egy helyen jeleníti majd meg a Facebook, Instagram és WhatsApp adatvédelmi beállításait, elősegítve ezáltal a könnyebb és átláthatóbb kezelhetőséget.