Tavaly augusztusában a Signal lehetővé tette, hogy a felhasználók kapcsolatba léphessenek olyan felhasználókkal is, akik nem szerepelnek a névjegyzéklistájukban, és persze le is tilthatták az ilyen jellegű kéréseket. A most eszközölt módosítások során a Signal egyszerűbbé tette ennek folyamatát, ugyanis már az üzenetkérési panelen kiválasztható a „Spam bejelentése és blokkolása” opció. Mikor valaki erre a lehetőségre kattint, az eszköz elküldi a bejelentett üzenet feladójának telefonszámát és üzenetazonosítóját a Signal szervereinek. Amennyiben több bejelentés is érkezik egy adott telefonszámra, a Signal mindaddig korlátozza az üzenetküldö funkcióját, amíg a telefonszámhoz tartozó felhasználó nem igazolja, hogy nem egy bot, hanem valódi felhasználó, például egy CAPTCHA üzenet helyes megoldásával. A Signal további változtatást eszközölt az üzenetkérésekkel egy időben küldött linkesített URL-ek megjelenítésében, amellyel azt igyekeznek megakadályozni, hogy adathalász vagy egyéb káros weboldalakra irányítsák át a felhasználókat. Mindezen módosítások a lehető legjobbkor érkeztek az azonnali üzenetküldő szolgáltatásban, hiszen egyre több felhasználó választja a Signalt.