A RiskIQ végezte az idén szeptemberében nyilvánosságra került, British Airways-t ért adatszivárgás incidens kivizsgálását, amely szerint a támadással gyanúsított MageCart bűnszervezet a kezdeti feltevésekhez képest lényegesen több ─ mintegy 185 000 ─ ügyfél személyes adataihoz és kártyainformációihoz fért hozzá. Az érintett ügyfelek közül 77 000 kártyabirtokos esetében részletes fizetési információk, például a bankkártyák biztonsági kódjai (CVV szám) is kiszivárogtak, ugyanakkor az is kiderült, hogy az eredetileg közölt 380 000 bankkártyás fizetés helyett összességében kevesebb ─ 244 000 ─ kompromittálódott. A légitársaság szóvivője szerint mindeddig nem tapasztaltak visszaéléseket.
Több ügyfelet érintett a British Airways adatszivárgási incidense, mint korábban gondolták
2018. október 29. 11:36