A Google minden olyan online vásárlást ─ valamint foglalási és előfizetési tranzakciót ─ rögzít, amelynél a felhasználók Gmail-es e-mail címet állítanak be a visszaigazoló e-mailek fogadására, attól függetlenül, hogy maga a vásárlás milyen szolgáltatásokon vagy alkalmazásokon keresztül történt. A felhasználók a fiókjukba történő bejelentkezést követően a „Fizetés és előfizetések” menüben a „Vásárlások”, „Előfizetések” és „Foglalások” menüpontok alatt ellenőrizhetik ezeket az ─ akár évekre visszamenőleg tárolt ─ adatokat. Ugyan a Google állítása szerint a teljes nyomkövetés kikapcsolható, azonban a CNBC úgy találta, hogy a vásárlási bejegyzések kezelése sehol sem lehetséges. Az érzékeny információk eltávolításának egyetlen módja, hogy a megrendelésről szóló e-mailt töröljük, amelyet azonban – egy esetleges későbbi reklamáció miatt – sokan szeretnek megőrizni. A Google azt állítja, hogy a vásárlási adatok csak a felhasználók számára láthatóak, valamint ezeket az adatokat nem használja fel hirdetési célokra, azonban nem tisztázott, hogy ez esetben egyáltalán miért rögzíti őket, és miért nehezíti meg az adatok törlésének lehetőségét.