Hogyan ne kezeljük az adatvesztést

Sok cégnél az a bevett gyakorlat mind a mai napig, hogy amint ügyfél adatok kiszivárgására derül fény, megnyomják a pánik gombot és amilyen gyorsan csak képesek rá értesítik a történtekről az ügyfeleket. Márpedig ez egyáltalán nem a legjobb megoldás..

A Ponemon Intézet nyilvánosságra hozott egy kutatást, amiben azt vizsgálták, mivel érünk el nagyobb hátrányt és veszteséget: ha azonnal értesítjük ügyfeleinket az adatvesztésről vagy ha kivárunk és lassan hívjuk fel rá a figyelmet.

A kutatás kimutatta, hogy 54%-al több költséget generál az adatvesztésről való értesítés azon cégeknek akik azonnal értesítik az áldozatokat, mint azon cégeknek, akik lassabban foglalkoznak az ügyfelek tájékoztatásával.

http://infoworld.com/t/security/how-not-handle-data-breach-992 
http://www.symantec.com/content/en/us/about/media/pdfs/symantec_ponemon_data_breach_costs_report.pdf 


Legfrissebb sérülékenységek
CVE-2024-53104 – Linux Kernel sérülékenysége
CVE-2025-11198 – Juniper Networks Security Director Policy Enforcer sérülékenysége
CVE-2025-59975 – Juniper Networks Junos Space sérülékenysége
CVE-2025-59964 – Juniper Networks Junos OS sérülékenysége
CVE-2025-60004 – Juniper Networks Junos OS and Junos OS Evolved sérülékenysége
CVE-2025-59968 – Juniper Networks Junos Space Security Director sérülékenysége
CVE-2010-3765 – Mozilla Multiple Products RCE sérülékenysége
CVE-2013-3918 – Microsoft Windows Out-of-Bounds Write sérülékenysége
CVE-2025-27915 – Synacor Zimbra Collaboration Suite (ZCS) Cross-site Scripting sérülékenysége
CVE-2010-3962 – Microsoft Internet Explorer Uninitialized Memory Corruption sérülékenysége
Tovább a sérülékenységekhez »