Az üzleti élet örökre megváltozott mióta az Internet a részévé vált és azóta is folyamatos változásban van. Mára a cégek majdnem minden munkafolyamata kapcsolódik valahogy az internethez. Manapság a legtöbb cég műkődése függ attól, hogy telefonhívásokat tudjon bonyolítani, e-maileket tudjon küldeni és fogadni, hogy a szállítókkal tudjon kommunikálni vagy, hogy fontos üzleti adatait távolról is el tudja érni.
Az online környezet minden kényelme és előnye mellett azonban a cégeknek új kockázati tényezőkkel is számolniuk kell. Az egyik ilyen – mely mára mindennapossá vállt – az elosztott szolgáltatás megtagadásos támadások (DDoS). A átlagos támadásokkal szemben, ahol a támadók a cég weboldalát alakítják át, vagy a cég bizalmas adatait tulajdonítják el, az elosztott szolgáltatás megtagadásos támadások célja a cég infrastruktúrájának, internet elérésének szabotálása, ellehetetlenítése. A márka hírnevét, melyet évekbe telhet felépíteni, órák alatt döntheti romba egy DDoS támadás, akárcsak úgy ahogy egy természeti katasztrófa dönt romba gyárakat, üzemeket.
http://www.circleid.com/posts/20110808_ddos_attacks_dont_be_in_denial_of_the_risks/