A kártevő, amely az Egyesült Államok Gazdaságfejlesztési Hivatalát (EDA – Economic Development Administration) támadta meg, olyan súlyos károkat okozott, hogy az elektronikus levelezést le kellett állítani. Tizenkét héttel később az ügynökség még nem állította helyre a levelezést, csupán egy kezdetleges weboldalt üzemeltet a helyén.A Washington Post jelentése szerint viszont az iroda sok dolgozója és az ügyfelek a telefonhívások és faxok használatát jobb és gyorsabb szolgáltatásnak gondolja.
Nagy számú iroda visszaállt a faxok használatára. A papír alapú munka újraindítását az idősebb dolgozók kezdeményezték, akik sosem rajongtak az elektronikus levelezésért.
Az ügyfelek megértik az ebből eredő késéseket, ugyanakkor hálásak, hogy az ügynökségen valódi emberek veszik fel a telefont és beszélnek hozzájuk.
http://www.theregister.co.uk/2012/04/10/us_government_service_improves_without_email/