Bepillantás a felhasználók agyába: kitől kérnek segítséget biztonsági témában?

Az IT szakemberek keményen dolgoznak azért, hogy szakértővé váljanak a saját területükön, illetve hogy megvédjék a gondjaikra bízott infrastruktúrát és a felhasználókat. Azonban sajnos nem mindenkinek van professzionális segítsége. Mi történik akkor, ha Jill otthon van, és egy SSL-tanúsítvány hibát kap az online banki oldalról, ahova épp be akar jelentkezni?  Mi történik akkor, ha Joe a laptopján a Starbucks honlapján van, és egy felugró ablakban az az üzenet jelenik meg, hogy az XYZ antivírus káros szoftvert talált és telepíteni kell a javítást? A kérdés az, hogy ilyenkor mit tesznek, kitől kérnek segítséget?

http://www.techrepublic.com/blog/security/inside-your-users-brains-where-they-get-security-advice/8361?tag=nl.e098&s_cid=e098


Legfrissebb sérülékenységek
CVE-2024-53104 – Linux Kernel sérülékenysége
CVE-2024-53197 – Linux Kernel Out-of-Bounds Access sérülékenysége
CVE-2024-53150 – Linux Kernel Out-of-Bounds Read sebezhetősége
CVE-2025-30406 – Gladinet CentreStack Use of Hard-coded Cryptographic Key sérülékenysége
CVE-2025-29824 – Microsoft Windows Common Log File System (CLFS) Driver Use-After-Free sérülékenysége
CVE-2024-48887 – Fortinet FortiSwitch sérülékenysége
CVE-2025-31489 – MinIO sérülékenysége
CVE-2025-31161 – CrushFTP Authentication Bypass sebezhetősége
CVE-2025-2704 – OpenVPN sebezhetősége
CVE-2025-22457 – Ivanti Connect Secure, Policy Secure and ZTA Gateways Stack-Based Buffer Overflow sebezhetősége
Tovább a sérülékenységekhez »