Bepillantás a felhasználók agyába: kitől kérnek segítséget biztonsági témában?

Az IT szakemberek keményen dolgoznak azért, hogy szakértővé váljanak a saját területükön, illetve hogy megvédjék a gondjaikra bízott infrastruktúrát és a felhasználókat. Azonban sajnos nem mindenkinek van professzionális segítsége. Mi történik akkor, ha Jill otthon van, és egy SSL-tanúsítvány hibát kap az online banki oldalról, ahova épp be akar jelentkezni?  Mi történik akkor, ha Joe a laptopján a Starbucks honlapján van, és egy felugró ablakban az az üzenet jelenik meg, hogy az XYZ antivírus káros szoftvert talált és telepíteni kell a javítást? A kérdés az, hogy ilyenkor mit tesznek, kitől kérnek segítséget?

http://www.techrepublic.com/blog/security/inside-your-users-brains-where-they-get-security-advice/8361?tag=nl.e098&s_cid=e098


Legfrissebb sérülékenységek
CVE-2024-53104 – Linux Kernel sérülékenysége
CVE-2025-3928 – Commvault Web Server Unspecified sérülékenysége
CVE-2025-3248 – Langflow Missing Authentication sérülékenysége
CVE-2024-58136 – Yiiframework Yii Improper Protection of Alternate Path sérülékenysége
CVE-2025-34028 – Commvault Command Center Path Traversal sérülékenysége
CVE-2023-44221 – SonicWall SMA100 Appliances OS Command Injection sérülékenysége
CVE-2024-38475 – Apache HTTP Server Improper Escaping of Output sérülékenysége
CVE-2025-24132 – Apple AirPlay sebezhetősége
CVE-2025-31330 – SAP Landscape Transformation sebezhetősége
CVE-2025-27429 – SAP sebezhetősége
Tovább a sérülékenységekhez »