Bepillantás a felhasználók agyába: kitől kérnek segítséget biztonsági témában?

Az IT szakemberek keményen dolgoznak azért, hogy szakértővé váljanak a saját területükön, illetve hogy megvédjék a gondjaikra bízott infrastruktúrát és a felhasználókat. Azonban sajnos nem mindenkinek van professzionális segítsége. Mi történik akkor, ha Jill otthon van, és egy SSL-tanúsítvány hibát kap az online banki oldalról, ahova épp be akar jelentkezni?  Mi történik akkor, ha Joe a laptopján a Starbucks honlapján van, és egy felugró ablakban az az üzenet jelenik meg, hogy az XYZ antivírus káros szoftvert talált és telepíteni kell a javítást? A kérdés az, hogy ilyenkor mit tesznek, kitől kérnek segítséget?

http://www.techrepublic.com/blog/security/inside-your-users-brains-where-they-get-security-advice/8361?tag=nl.e098&s_cid=e098


Legfrissebb sérülékenységek
CVE-2024-53104 – Linux Kernel sérülékenysége
CVE-2010-3765 – Mozilla Multiple Products RCE sérülékenysége
CVE-2013-3918 – Microsoft Windows Out-of-Bounds Write sérülékenysége
CVE-2025-27915 – Synacor Zimbra Collaboration Suite (ZCS) Cross-site Scripting sérülékenysége
CVE-2010-3962 – Microsoft Internet Explorer Uninitialized Memory Corruption sérülékenysége
CVE-2021-22555 – Linux Kernel Heap Out-of-Bounds Write sérülékenysége
CVE-2025-4008 – Smartbedded Meteobridge Command Injection sérülékenysége
CVE-2015-7755 – Juniper ScreenOS Improper Authentication sérülékenysége
CVE-2017-1000353 – Jenkins RCE sérülékenysége
CVE-2014-6278 – GNU Bash OS Command Injection sérülékenysége
Tovább a sérülékenységekhez »