Helyreálítási tervek hiánya E-bank szolgáltatásoknál

A legtöbb IT vezető be tudna számolni rendszerösszeomlás után bekövetkezett károkról, problémákról. Azonban a sikeres IT vezető, hogyan bizonyosodik meg arról, hogy valóban gyülekeznek a fekete felhők? Ilyen és hasonló kérdések foglalkoztják az amerikai Chase bank online csapat vezetőit. A bank 16,5 millió online felhasználója közül többen napokig nem tudták intézni informatikai problémák végett banki ügyeiket.
http://www.v3.co.uk/computing/analysis/2270071/test-recovery-plan-social-media


Legfrissebb sérülékenységek
CVE-2024-53104 – Linux Kernel sérülékenysége
CVE-2025-7656 – Google Chrome sérülékenysége
CVE-2025-6541 – TP-Link sérülékenysége
CVE-2025-61884 – Oracle E-Business Suite Server-Side Request Forgery (SSRF) sérülékenysége
CVE-2025-2747 – Kentico Xperience CMS Authentication Bypass Using an Alternate Path or Channel sérülékenysége
CVE-2025-2746 – Kentico Xperience CMS Authentication Bypass Using an Alternate Path or Channel sérülékenysége
CVE-2022-48503 – Apple Multiple Products Unspecified sérülékenysége
CVE-2025-54957 – Dolby UDC out-of-bounds write sérülékenysége
CVE-2025-9968 – ASUS Armoury Crate sérülékenysége
CVE-2025-9337 – ASUS Armoury Crate sérülékenysége
Tovább a sérülékenységekhez »