Bepillantás a felhasználók agyába: kitől kérnek segítséget biztonsági témában?

Az IT szakemberek keményen dolgoznak azért, hogy szakértővé váljanak a saját területükön, illetve hogy megvédjék a gondjaikra bízott infrastruktúrát és a felhasználókat. Azonban sajnos nem mindenkinek van professzionális segítsége. Mi történik akkor, ha Jill otthon van, és egy SSL-tanúsítvány hibát kap az online banki oldalról, ahova épp be akar jelentkezni?  Mi történik akkor, ha Joe a laptopján a Starbucks honlapján van, és egy felugró ablakban az az üzenet jelenik meg, hogy az XYZ antivírus káros szoftvert talált és telepíteni kell a javítást? A kérdés az, hogy ilyenkor mit tesznek, kitől kérnek segítséget?

http://www.techrepublic.com/blog/security/inside-your-users-brains-where-they-get-security-advice/8361?tag=nl.e098&s_cid=e098


Legfrissebb sérülékenységek
CVE-2024-53104 – Linux Kernel sérülékenysége
CVE-2014-4078 – Microsoft Exchange szerver sérülékenység
CVE-2025-6170 – Red Hat sebezhetősége
CVE-2025-6021 – Red Hat sebezhetősége
CVE-2025-49796 – Red Hat sebezhetősége
CVE-2025-5777 – Citrix NetScaler sebezhetősége
CVE-2025-49825 – Teleport sebezhetősége
CVE-2025-4322 – WordPress sérülékenység
CVE-2025-37091 – HPE StoreOnce Remote Code Execution sebezhetősége
CVE-2025-37093 – HPE StoreOnce Authentication Bypass sebezhetősége
Tovább a sérülékenységekhez »