Bepillantás a felhasználók agyába: kitől kérnek segítséget biztonsági témában?

Az IT szakemberek keményen dolgoznak azért, hogy szakértővé váljanak a saját területükön, illetve hogy megvédjék a gondjaikra bízott infrastruktúrát és a felhasználókat. Azonban sajnos nem mindenkinek van professzionális segítsége. Mi történik akkor, ha Jill otthon van, és egy SSL-tanúsítvány hibát kap az online banki oldalról, ahova épp be akar jelentkezni?  Mi történik akkor, ha Joe a laptopján a Starbucks honlapján van, és egy felugró ablakban az az üzenet jelenik meg, hogy az XYZ antivírus káros szoftvert talált és telepíteni kell a javítást? A kérdés az, hogy ilyenkor mit tesznek, kitől kérnek segítséget?

http://www.techrepublic.com/blog/security/inside-your-users-brains-where-they-get-security-advice/8361?tag=nl.e098&s_cid=e098


Legfrissebb sérülékenységek
CVE-2024-30051 – Windows DWM Core Library sérülékenysége
CVE-2024-30040 – Windows MSHTML Platform sérülékenysége
CVE-2024-4671 – Google Chrome sérülékenysége
CVE-2024-22270 – VMware Workstation és Fusion sérülékenysége
CVE-2024-22269 – VMware Workstation és Fusion sérülékenysége
CVE-2024-22268 – VMware Workstation és Fusion sérülékenysége
CVE-2024-22267 – VMware Workstation és Fusion sérülékenysége
CVE-2024-34342 – PDF.Js sérülékenysége
CVE-2024-3661 – DHCP "TunnelVision" sérülékenysége
CVE-2024-4367 – PDF.Js Arbitrary JavaScript Execution sérülékenysége
Tovább a sérülékenységekhez »