Bepillantás a felhasználók agyába: kitől kérnek segítséget biztonsági témában?

Az IT szakemberek keményen dolgoznak azért, hogy szakértővé váljanak a saját területükön, illetve hogy megvédjék a gondjaikra bízott infrastruktúrát és a felhasználókat. Azonban sajnos nem mindenkinek van professzionális segítsége. Mi történik akkor, ha Jill otthon van, és egy SSL-tanúsítvány hibát kap az online banki oldalról, ahova épp be akar jelentkezni?  Mi történik akkor, ha Joe a laptopján a Starbucks honlapján van, és egy felugró ablakban az az üzenet jelenik meg, hogy az XYZ antivírus káros szoftvert talált és telepíteni kell a javítást? A kérdés az, hogy ilyenkor mit tesznek, kitől kérnek segítséget?

http://www.techrepublic.com/blog/security/inside-your-users-brains-where-they-get-security-advice/8361?tag=nl.e098&s_cid=e098


Legfrissebb sérülékenységek
CVE-2023-4863 – Google Chrome sérülékenysége
CVE-2023-40186 – FreeRDP sérülékenysége
CVE-2023-20890 – VMware Aria Operations For Networks sérülékenysége
CVE-2023-34039 – VMware Aria Operations for Networks sérülékenysége
CVE-2023-23770 – Motorola MBTS Site Controller sérülékenysége
CVE-2023-38388 – JupiterX Core Premium WordPress Plugin sérülékenysége
CVE-2023-38831 – RARLabs WinRAR sérülékenysége
CVE-2023-38035 – Ivanti Sentry sérülékenysége
CVE-2023-20212 – ClamAV sérülékenysége
CVE-2023-36847 – Juniper Networks Junos OS sérülékenysége
Tovább a sérülékenységekhez »