Helyreálítási tervek hiánya E-bank szolgáltatásoknál

A legtöbb IT vezető be tudna számolni rendszerösszeomlás után bekövetkezett károkról, problémákról. Azonban a sikeres IT vezető, hogyan bizonyosodik meg arról, hogy valóban gyülekeznek a fekete felhők? Ilyen és hasonló kérdések foglalkoztják az amerikai Chase bank online csapat vezetőit. A bank 16,5 millió online felhasználója közül többen napokig nem tudták intézni informatikai problémák végett banki ügyeiket.
http://www.v3.co.uk/computing/analysis/2270071/test-recovery-plan-social-media


Legfrissebb sérülékenységek
CVE-2024-53104 – Linux Kernel sérülékenysége
CVE-2025-6463 – Wordpress sérülékenység
CVE-2024-51978 – Brother sérülékenység
CVE-2025-6554 – Google Chromium V8 sérülékenysége
CVE-2025-6543 – Citrix NetScaler sérülékenysége
CVE-2014-4078 – Microsoft Exchange szerver sérülékenység
CVE-2025-6170 – Red Hat sebezhetősége
CVE-2025-6021 – Red Hat sebezhetősége
CVE-2025-49796 – Red Hat sebezhetősége
CVE-2025-5777 – Citrix NetScaler sebezhetősége
Tovább a sérülékenységekhez »