Hogyan ne kezeljük az adatvesztést

Sok cégnél az a bevett gyakorlat mind a mai napig, hogy amint ügyfél adatok kiszivárgására derül fény, megnyomják a pánik gombot és amilyen gyorsan csak képesek rá értesítik a történtekről az ügyfeleket. Márpedig ez egyáltalán nem a legjobb megoldás..

A Ponemon Intézet nyilvánosságra hozott egy kutatást, amiben azt vizsgálták, mivel érünk el nagyobb hátrányt és veszteséget: ha azonnal értesítjük ügyfeleinket az adatvesztésről vagy ha kivárunk és lassan hívjuk fel rá a figyelmet.

A kutatás kimutatta, hogy 54%-al több költséget generál az adatvesztésről való értesítés azon cégeknek akik azonnal értesítik az áldozatokat, mint azon cégeknek, akik lassabban foglalkoznak az ügyfelek tájékoztatásával.

http://infoworld.com/t/security/how-not-handle-data-breach-992 
http://www.symantec.com/content/en/us/about/media/pdfs/symantec_ponemon_data_breach_costs_report.pdf 


Legfrissebb sérülékenységek
CVE-2024-53104 – Linux Kernel sérülékenysége
CVE-2025-3928 – Commvault Web Server Unspecified sérülékenysége
CVE-2025-3248 – Langflow Missing Authentication sérülékenysége
CVE-2024-58136 – Yiiframework Yii Improper Protection of Alternate Path sérülékenysége
CVE-2025-34028 – Commvault Command Center Path Traversal sérülékenysége
CVE-2023-44221 – SonicWall SMA100 Appliances OS Command Injection sérülékenysége
CVE-2024-38475 – Apache HTTP Server Improper Escaping of Output sérülékenysége
CVE-2025-24132 – Apple AirPlay sebezhetősége
CVE-2025-31330 – SAP Landscape Transformation sebezhetősége
CVE-2025-27429 – SAP sebezhetősége
Tovább a sérülékenységekhez »