Kizárólag iOS felhasználókat céloz egy malvertising (reklámalapú vírusterjesztés) kampány, amelynek során a támadók online hirdetésekbe rejtett káros kódokkal rosszindulatú webhelyekre irányítják át a felhasználókat. A támadók az iOS Chrome mobilböngésző egy sérülékenységét kihasználva képesek megkerülni a Chrome beépített sandboxát is. A Google megkezdte a biztonsági rés vizsgálatát, amelyről már kiderült, hogy a Google Chrome más platformokon futó verzióit és a Safarit sem érinti. A kampányt felfedező Confiant vállalat szerint a korábbi támadásokhoz hasonlóan valószínűleg a mostaniért is az az „eGobbler” nevű malvertising csoport felel, akik jellemzően amerikai iOS felhasználókat céloznak, különösen az ünnepeket megelőző időszakokban. Februárban, az amerikai Elnökök Napjához (Presidents Day) kapcsolódó ünnepi hétvégén 800 millió, április 6. és 10. között pedig körülbelül 500 millió rosszindulatú hirdetés került kiküldésre.